نهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی

یکشنبه 16 آذر 1399

نهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی و نشست ملی سالانه دانشمندان علوم اعصاب ایران در تاریخ 19 الی 21 آذر به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

نهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی

به گفته دکتر محمدتقی جغتایی رییس نهمین کنگره بین المللی علوم اعصاب پایه و بالینی این کنگره با هدف فراهم کردن فرصت شناخت پیشرفت در این رشته پژشکی و تلاش برای گردآوری همه دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان دکتری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای تسهیل انتقال دانش بین آنها برپا می شود.

دکتر جغتایی افزود: با توجه به اینکه امسال، بیماری همه گیر کووید۱۹ بر همه بخش ها تأثیر گذاشته است لذا ما نمی توانیم این کنگره را به صورت حضوری برگزار کنیم، با این همه، این رخداد تأثیری عمده در اهداف برگزاری کنگره نداشته است. به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا این کنگره از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در بستر فضای مجازی و در دو سالن به صورت همزمان برگزار شود و همه سخنرانان اصلی و دعوت شده ملی و بین المللی و ارایه مقالات در کنگره به صورت وبینار می باشد.

به گزارش انجمن علوم اعصاب ایران، جغتایی با بیان این که در این دوره از کنگره ۲۵ سخنران کلیدی ملی و بین المللی شرکت می کنند،  تصریح کرد: این کنگره به همت انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد، بزرگ ترین گردهمایی متخصصین علوم اعصاب و رشته های مرتبط پایه، بالینی، فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر و حوزه های بین رشته ای است. معرفی فناوری های نوین و پروژه های بین المللی حوزه علوم اعصاب از اهداف این کنگره است.

رییس نهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی خاطرنشان کرد: علوم اعصاب به عنوان یکی از علوم استراتژیک و راهبردی مطرح است. امید است که علوم مغزی و شناختی در کنار سایر حیطه های نوین مانند بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و فناوری نوین در دهه آینده تحولات زیادی را در حوزه های انسانی و اجتماعی و پزشکی ایجاد کنند.

علاقمندان می توانند برای اعلام نتایج داوری مقالات و دریافت برنامه های تفضیلی این کنگره به نشانی www.bcnc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ