آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از 26 آبان

شنبه 24 آبان 1399

بنا بر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی: شرکت کنندگانی که در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی قبول نشده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت کنند.

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از 26 آبان

بر اساس اطلاعیه منتشره از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تمامی داوطلبان شرکت کننده در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که در مرحله اعلام نتایج اصلی این آزمون موفق به کسب قبولی نشده و همچنین دستیاران فارغ التحصیل امسال (با پایان دوره آموزشی تا تاریخ ۳۰ آبان ۹۹) در رشته‌های تخصصی بیماری‌های داخلی، بیهوشی، کودکان، روانپزشکی و جراحی عمومی که در شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی موفق به کسب قبولی نهایی شده اند، می‌توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.
 

همچنین تمامی متقاضیان تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir از تاریخ ۲۶ آبان لغایت اول آذر ۹۹ مراتب تمایل خود را در مورد شرکت در مراحل تکمیل ظرفیت بنا به دستورالعمل مربوطه اعلام کنند.

قابل ذکر است سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی برای ۲۵ رشته فوق تخصصی روز پنج شنبه سوم بهمن  ۹۸ با شرکت 484 نفر برگزار شد.

پس از آزمون کتبی، 391 داوطلب که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را به دست آوردند در آزمون شفاهی که با روش‌های PMP و OSCE صورت پذیرفت، شرکت کردند.

نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی ۲۷ خرداد۹۹ اعلام شد و با توجه به میزان ظرفیت و تعداد شرکت کنندگان، بخشی از ظرفیت خالی ماند.

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ