كنگره بیوشیمی و بیولوژی مولکولی به تعویق افتاد

پنجشنبه 2 مرداد 1399

شانزدهمین کنگره ملی و هفتمین کنگره بین المللی بیوشیمی و بیولوژی مولکولی که قرار بود در روزهای 16 لغایت 18 شهریور در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردد به تعویق افتاد.

كنگره بیوشیمی و بیولوژی مولکولی به تعویق افتاد

شانزدهمین کنگره ملی و هفتمین کنگره بین المللی بیوشیمی و بیولوژی مولکولی که قرار بود در روزهای 16 لغایت 18 شهریور در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردد به تعویق افتاد. بر همین اساس انجمن بیوشیمی ایران اطلاعیه ای را صادر نمود که به شرح زیر است.  
بسمه تعالی
به استحضار اساتید، دانشجویان و همکاران گرامی می رساند با عنایت به تداوم شرایط ویژه بیماری کووید 19، رایزنی های مختلف برای اتخاذ تصمیم مناسب در خصوص نحوه برگزاری کنگره صورت پذیرفت. مسلما بهترین گزینه برگزاری کنگره به صورت حضوری و مشابه سنوات قبل بود که با توجه به شرایط کنونی امکان پذیر نیست. لذا تصمیم بر این شد تا هفتمین کنگره بین المللی بیوشیمی و بیولوژی مولکولی با دو ماه تاخیر از 19 الی 21 آبان 1399 برگزار گردد و در صورت عدم امکان برگزاری به صورت حضوری، کنگره به صورت تماما مجازی در موعد مقرر برگزار گردد. به استحضار می رسانیم که در همین ارتباط رایزنی های مختلف جهت برگزاری کنگره به صورت مجازی صورت گرفته که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد. لذا با عنایت به موارد فوق، مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 15 شهریور 1399 تمدید می گردد. همچنین در مرحله کنونی این امکان برای شرکت کنندگان فراهم گردیده تا خلاصه مقالات را بدون پرداخت هزینه ثبت نام انجام دهند. چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام برای مقالات پذیرفته شده و همچنین سایر علاقمندان به شرکت، با توجه به نوع برگزاری کنگره به صورت حضوری یا مجازی، متعاقبا اعلام خواهد شد.
 

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ