مای رشته در سال 1403

چهارشنبه 8 فروردین 1403

مای رشته در سال 1403 تکمیل بیوشیمی و تهیه مجموعه های زبان انگلیسی و سلولی- مولکولی را در برنامه دارد. در این مقاله به تشریح دقیق تر این برنامه ها خواهیم پرداخت.

مای رشته در سال 1403

مای رشته از سال 99 فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد. این فعالیت ها در سال 1403 شکل جدی تری به خود خواهد گرفت. در این مقاله به مرور آنها خواهیم پرداخت.

تکمیل مجموعه بیوشیمی؛ پیش به سوی 100% در آزمون ها

فعالیت عمده مای رشته در سال های اخیر معطوف به درس بیوشیمی بوده است. تهیه آموزش از بخش های کلیدی بیوشیمی و انتشار کتاب بیوشیمی متابولیسم از جمله این موارد است. آموزش ها و کتابی که در کنکورهای مختلف سربلند بودند و با کمک آنها امکان پاسخدهی به عمده سوالات بیوشیمی در کنکورهای چند سال اخیر میسر بود. در سال پیش رو به ترتیب کتاب بیوشیمی ساختار و کتاب روش های بیوشیمیایی و بیوشیمی تخصصی منتشر خواهد شد. با حضور این دو کتاب در کنار کتاب بیوشیمی متابولیسم هدف بزرگ مای رشته برای ارائه مجموعه ای که با آن بتوان به تمامی سوالات بیوشیمی در آزمون های ارشد و دکتری پاسخ داد محقق خواهد شد.

ارائه آموزش ها و کتاب زبان انگلیسی

زبان انگلیسی جزء جدایی ناپذیر کنکورهای مختلف است. کسب نمره ای بالا از این درس زمینه ساز موفقیت شما در آزمونتان خواهد بود. بر این اساس مای رشته در نظر دارد تا آموزش های مرتبط با دستور زبان (Grammar) و درک مطلب (Reading comprehension) را به مجموعه آموزش های خود اضافه کند. بعلاوه انتشار کتابی برای زبان انگلیسی نیز در اولویت است تا در کنار آموزش ها، زمینه یادگیری در بالاترین سطح و کسب بهترین نمره از این درس در آزمون های مختلف فراهم گردد.

سلولی- مولکولی و مهندسی ژنتیک

سلولی- مولکولی در کنار بیوشیمی و زبان انگلیسی پای ثابت دروس امتحانی برای رشته های مختلف است. یکی از اهداف بزرگ مای رشته در سال 1403 ارائه آموزش ها و کُتب مرتبط با این درس است. موضوعی که به جد توسط مای رشته دنبال خواهد شد تا این مجموعه ارزشمند هر چه زودتر در اختیار مخاطبان آن قرار گیرد.

جمع بندی

تکمیل مجموعه بیوشیمی در کنار آماده سازی آموزش ها و کُتب مرتبط با زبان انگلیسی و سلولی- مولکولی از اهداف مای رشته برای سال 1403 است. امید است که با ارائه این 3 مجموعه، دغدغه تهیه منبع مناسب برای این دروس کلیدی رفع شده و شرایط برای کسب بالاترین نمرات از آنها در آزمون های مختلف فراهم گردد.

 

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ