کتاب بیوشیمی ساختار؛ بهترین گزینه برای آزمون های ارشد و دکتری

سه شنبه 28 آذر 1402

کتاب بیوشیمی ساختار در راستای تحقق هدف کسب نمره حداکثری در درس بیوشیمی از سوی پایگاه آموزشی مای رشته منتشر گردید. در این مقاله به بررسی دقیق این کتاب خواهیم پرداخت.

کتاب بیوشیمی ساختار؛ بهترین گزینه برای آزمون های ارشد و دکتری

بیوشیمی ساختار بعنوان دومین کتاب ارائه شده از سوی پایگاه آموزشی مای رشته منتشر شد. این کتاب در راستای تحقق هدف کسب نمره صد درصدی در درس بیوشیمی برای آزمون های ارشد و دکتری تألیف و عرضه گردیده است. در ادامه به بررسی دقیق تر این کتاب و راهی که برای کسب نمره 100 از درس بیوشیمی در پیش دارید خواهیم پرداخت.

هدف از انتشار کتاب های بیوشیمی مای رشته، تبدیل شدن آنها به کُتب مرجع است.

سالیان طولانی است که از کُتب متعدد انگلیسی به عنوان کتاب های مرجع درس بیوشیمی یاد می شود. از مهم ترین آنها به لنینجر، هارپر، دِولین، استرایر، تیتز و هنری دیویدسون می توان اشاره داشت. حجیم بودن آنها، کار یادگیری مطالبشان را بسیار سخت می کند. خصوصا زمانیکه شما در دوره کنکور با این کتاب ها سروکار داشته باشید. کتاب های ارائه شده از سوی مای رشته، شامل تمامی مطالب کُتب مرجع بیوشیمی با زبانی روان و قالبی مختصر است. این ویژگی آنها را به بهترین کتاب های حال حاضر بازار تبدیل کرده است.

با ساختار و متابولیسم، 70% راه موفقیت را طی کنید.

بررسی پراکنش سؤالات بیوشیمی کنکورهای چند سال اخیر حاکی از آن است که شما با تسلط بر مطالب ساختار و متابولیسم قادر به کسب نمره 70% از این درس هستید. این همان چیزی است که مطالعه دو کتاب بیوشیمی ساختار و متابولیسم پایگاه آموزشی مای رشته به شما هدیه می دهد.

درسنامه کامل و آزمون های چهار گزینه ای متعدد از ویژگی های کتاب بیوشیمی ساختار است.

در کتاب بیوشیمی ساختار سعی بر آن شده تا از ارائه طولانی مطالب جلوگیری شود. به عنوان مثال مبحث کربوهیدرات ها در قالب سه فصل مونوساکاریدها، اُلیگو و پلی ساکاریدها و آزمایش های مرتبط با کربوهیدرات ها ارائه شده است. تبدیل کردن مطالب به فصل های کوچکتر به جای ارائه آنها در قالب یک فصل حجیم به یادگیری بهتر شما کمک می کند. برای هرکدام از فصول ارائه شده این کتاب درسنامه ای جامع و کامل آماده شده که تمامی نکات مورد نیاز در آنها گنجانده شده است. همچنین در پایان هر فصل با گلچینی از بهترین سؤالات کنکورهای سنوات گذشته روبرو خواهید شد که زمینه ساز تثبیت مطالب برای شما خواهند بود.

مطالعه هر فصل از کتاب را با آموزش های سایت مای رشته هماهنگ کنید.

استاد باباشمسی مؤلف این کتاب و مدرس آموزش های مختلف مبحث ساختار می باشند. همپوشانی مطالب ارائه شده در آموزش ها با مطالب کتاب یک مزیت قابل توجه است. آموزش های مربوطه از یک سو باعث فهم دقیق مطالب خواهند شد و از سوی دیگر به مطالعه شما نظم داده و سرعت مطالعه را بسیار بالا می برند.

جمع بندی

کتاب بیوشیمی ساختار با در برداشتن تمامی نکات مربوط به بخش ساختار و ارائه سوالات تستی متعدد به عنوان کتاب مرجعی برای این مبحث است. این کتاب در کنار دیگر کتاب ارائه شده از سوی مای رشته (بیوشیمی متابولیسم) زمینه ساز پاسخگویی 70% به سؤالات بیوشیمی خواهند شد. امیدواریم با ارائه سومین کتاب بیوشیمی یعنی کتاب روش های بیوشیمیایی و بیوشیمی تخصصی، هدف این پایگاه آموزشی که ارائه بسته ای جامع که منتج به کسب نمره صد درصدی از بیوشیمی است محقق شود.

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ