سوالات بیوشیمی مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 در آزمون 1403-1402 به همراه پاسخنامه تشریحی

چهارشنبه 11 مرداد 1402

در این مقاله سوالات بیوشیمی مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 در آزمون کارشناسی ارشد 1403-1402 را به صورت تشریحی مورد بررسی قرار خواهیم داد. بررسی تحلیلی و دقیق این سوالات به آماده سازی هر چه بهتر داوطلبین برای آزمون های پیش رو کمک شایانی را خواهد کرد.

سوالات بیوشیمی مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 در آزمون 1403-1402 به همراه پاسخنامه تشریحی

مجموعه علوم آزمایشگاهی 1 شامل رشته های بیوشیمی بالینی، ژنتیک انسانی و زیست فناوری پزشکی می باشد. بیوشیمی یکی از موارد امتحانی در این مجموعه می باشد. در آزمون کارشناسی ارشد 1403-1402 به مانند سال های گذشته شاهد طرح 24 سوال از بیوشیمی در این مجموعه می باشیم.

در این مقاله سوالات بیوشیمی این مجموعه را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده ایم. براین اساس دو فایل ارائه شده است که در فایل نخست سوالات به همراه پاسخنامه کلیدی و در فایل دوم سوالات همراه با پاسخ تشریحی آورده شده اند. مطالعه این دو فایل به تمامی داوطلبان آزمون های ارشد و دکتری وزارت بهداشت که بیوشیمی را به عنوان یکی از موارد امتحانی خود دارند توصیه می گردد. در واقع این سوالات از یک سو شما را با نگرش طراحان سوال آشنا کرده و از سوی دیگر توانمندی شما در پاسخ به سوالات محک خواهد خورد.

ابتدا سوالات را از فایلی که واجد پاسخنامه کلیدی است پاسخ دهید. پس از پاسخدهی به سوالات و تعیین درصد، از فایلی که واجد پاسخنامه تشریحی است تمامی سوالات را بررسی کنید تا مطالب به صورت دقیق برای شما جا بیافتد. شما می توانید از قسمت پایین اقدام به برداشت و ذخیره فایل ها نمایید.

     سوالات بیوشیمی آزمون علوم آزمایشگاهی1 (1402-1403)

     پاسخ تشریحی سوالات بیوشیمی آزمون علوم آزمایشگاهی1 (1402-1403)

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ