کتاب بیوشیمی متابولیسم یک گام بلند رو به جلو

جمعه 15 اردیبهشت 1402

مای رشته نخستین کتاب مجموعه خود را با عنوان بیوشیمی متابولیسم منتشر کرد. در این مقاله به بررسی ویژگی های این کتاب و فرصت هایی که برای مخاطبان خود ایجاد می کند خواهیم پرداخت.

کتاب بیوشیمی متابولیسم یک گام بلند رو به جلو

زمانیکه شما تصمیم به حضور در رقابت کنکور گرفتید، نگاهتان هم باید کنکوری باشد. در این مقاله به بررسی کتاب بیوشیمی متابولیسم خواهیم پرداخت تا اهمیت آن در کنکورهای ارشد و دکتری روشن شود.

بیوشیمی چه جایگاهی در آزمون های ارشد و دکتری دارد؟

اگر نگاهی به دفترچه کنکورهای وزارت علوم و بهداشت بیاندازد به پاسخ این سوال خواهید رسید. در واقع بیوشیمی جزء معدود دروسی است که در رشته های مختلف از آن طرح سوال می شود.

برای قبولی در رشته دلخواهمان به چه درصدی از بیوشیمی نیاز داریم؟

برای بیوشیمی چه در آزمون های ارشد و چه دکتری، یک درصد حداقلی و یک درصد ایده آل داریم. حداقل درصد مورد نیاز در حدود 60% و درصد ایده آل برای بیوشیمی در حدود 80% است. درصد حداقلی صرفا برای قبول شدن مورد نیاز است اما درصد ایده آل شما را به یکی از دانشگاه های مادر می رساند.

متابولیسم چه اهمیتی در بیوشیمی دارد؟

برای پاسخ به این سوال کافی است تا نگاهی به مقالات بیوشیمی در آزمون های ارشد و دکتری بیاندازید. در این مقالات ذکر شد که در حدود 50 تا 60 درصد سوالات بیوشیمی از متابولیسم طرح می شود. به عبارتی متابولیسم برای رساندن شما به درصد حداقلی کفایت می کند.

ویژگی های کتاب متابولیسم مای رشته در چیست؟

این کتاب مجموعه ای از مطالب تمامی کُتب مرجع بیوشیمی است. این مطالب در طی 24 فصل و به صورت مختصر و روان ارائه شده است تا درک مطالب برای مخاطب آن آسان شود. در پایان هر فصل، گلچینی از بهترین سوالات ارائه شده تا فرآیند تثبیت مطالب کامل شود. بعبارتی در این کتاب، آموزش و تثبیت مطالب همزمان پیش می رود.

با این کتاب به چه درصدی از بیوشیمی خواهیم رسید؟

هدف اصلی این کتاب، مهیا نمودن فرصت پاسخ به تمامی سوالات بیوشیمی متابولیسم است. با توجه به ویژگی های آن، دسترسی به این خواسته قطعی است.

جمع بندی

سایت مای رشته در کنار آموزش های مختلف بیوشیمی، اقدام به اضافه نمودن بخش تالیفات به مجموعه خود نمود. بیوشیمی متابولیسم اولین کتاب تالیفی ارائه شده از سوی این سایت است. این کتاب تامین کننده نیاز مخاطبین آن در آزمون های ارشد و دکتری است، لذا توصیه ما تمرکز کامل بر روی این کتاب است. چراکه شناخت کامل شما بر آن، برابر با پاسخگویی به تمامی سوالات مبحث متابولیسم است.

سفارش کتاب بیوشیمی متابولیسم ویژه آزمون های ارشد و دکتری

انتهای پیام/

به اشتراک گذاری

نظراتــ کاربرانــ