دانلود کتاب بیهوشی میلر 2019 ویرایش 9

کتاب بیهوشی میلر (Miller's Anesthesia) نسخه 2 جلدی ویرایش 9 از معتبرترین کتاب های مرجع رشته بیهوشی می باشد که در ایران نیز از آن به عنوان منبع اصلی جهت آمادگی در امتحانات بورد و فلوشیپ رشته بیهوشی و مراقبت های ویژه استفاده می شود.

دامنه عمل بیهوشی مدرن شامل ارزیابی و آماده سازی قبل از عمل، مراقبت های حین عمل، مراقبت های بعد از عمل از جمله مدیریت درد حاد، مراقبت های ویژه، احیا و بازیابی مدیریت درد مزمن و مراقبت تسکینی می باشد. بیهوشی نقش اساسی در ارائه خدمات بهداشتی دارد و نقش قابل توجهی را بر سلامت و بار بیماری، در عمل های جراحی عهده دار است.

کتاب بیهوشی میلر در دو جلد به چاپ رسیده است که در آن ما نسخه به مراتب کامل تری را نسبت به کتاب اصول بیهوشی میلر مشاهده می کنیم. در کتاب دوجلدی بیهوشی میلر تمام جنبه های علم بیهوشی از منظر تاریخی و بین المللی گرفته تا علوم پایه و پزشکی بالینی مدرن به صورت کامل بیان شده است و مرجعی برتر در این زمینه قلمداد می شود. در این کتاب دکتر مایکل گراپر تیمی از متخصصان بیهوشی را هدایت نموده تا به روزترین اطلاعات را در ارتباط با موضوعات فنی، علمی و کلینیکی بیهوشی و مراقبت های ویژه به علاقه مندان رشته بیهوشی ارائه دهند.

کتاب 2 جلدی بیهوشی میلر 2019 در 8 بخش اصلی و 90 سرفصل به رشته تحریر درآمده است که بخش های اصلی این کتاب به شرح زیر می باشد:

بخش اول: معرفی کتاب و مقدمه ای بر بیهوشی

بخش دوم: فیزیولوژی بیهوشی

بخش سوم: اصول مدیریت بیهوشی

بخش چهارم: اصول مدیریت فوق تخصصی بزرگسالان

بخش پنجم: بیهوشی کودکان

بخش ششم: مراقبت های حیاتی در پزشکی

بخش هفتم: مراقبت های ویژه

بخش هشتم: مسئولیت ها و مشکلات فرعی

شما میتوانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان نسخه انگلیسی این کتاب را دانلود نمایید.

فهرستــــ دانلودهـا

لطفا در زمان انجام دانلود تا انتهای فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1

نظراتـــ کاربـرانـــ

نظری وجود ندارد! شما اولین نفر باشید!


برچسبــ ها: