دانلود کتاب مبانی طب داخلی سیسیل ویرایش 9

کتاب مبانی طب داخلی سیسیل (cecil essentials of medicine) سالهاست که از نگاه دانشجویان و اساتید مرتبط در جهان، یکی از برترین و معتبرترین کتب تکست پزشکی شناخته می شود. در ایران نیز این کتاب همواره به عنوان یکی از رفرنس های آزمون پره انترنی و دستیاری تخصصی پزشکی توسط سازمان سنجش پزشکی معرفی می شود.

ما در کتاب مبانی طب داخلی سیسیل ویرایش 9 خلاصه و البته ضروری ترین مطالب طب داخلی از کتاب سیسیل گلدمن را مشاهده می کنیم، لذا حجم آن نسبت به کتاب اصلی بسیار کمتر و در نتیجه مطالعه آن برای علاقه مندان ساده تر می باشد.

این نسخه از کتاب بطور دقیق و کامل به شرح بیماری های داخلی پرداخته و تلاش کرده تا در عین جامع بودن، خلاصه نیز باشد. بعلاوه استفاده از تصاویر و عکس های عالی برای بیان ویژگی های بالینی بیماری، ارائه جداول و منابع آخر هر فصل، بیان مباحث فیزیولوژی و بیوشیمی مرتبط با بیماری، وجود مطالب جدید مربوط به ترومبوز و ... باعث شده تا دانشجویان پزشکی در هر سطحی بتوانند از این کتاب به خوبی استفاده کنند.

کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2016 ویرایش نهم در 19 بخش اصلی به رشته تحریر درآمده است که سرفصل های اصلی این کتاب به شرح زیر می باشد:

مقدمه ای بر طب مولکولی، بیماری های قلب و عروق، بیماری های ریه و مراقبت های ویژه پزشکی، مراقبت های قبل و بعد از عمل، بیماری های کلیه، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های کبد و سیستم صفراوی، بیماری های خون و هماتولوژی، بیماریهای سرطان، غدد درون ریز و متابولیسم، سلامت زنان و مردان، بیماری های استخوان و متابولیسم مواد معدنی، بیماری های اسکلتی عضلانی و بافت همبند، بیماری های عفونی، مغز و اعصاب، طب سالمندان، مراقبت های تسکینی، مسمومیت با الکل و مواد مخدر.

شما میتوانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان نسخه انگلیسی این کتاب را دانلود نمایید.

فهرستــــ دانلودهـا

لطفا در زمان انجام دانلود تا انتهای فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1

نظراتـــ کاربـرانـــ

نظری وجود ندارد! شما اولین نفر باشید!


برچسبــ ها: