دانلود کتاب اصول طب داخلی هاریسون 2018 ویرایش 20

کتاب اصول طب داخلی هاریسون (Harrison's Principles of Internal Medicine) از کتاب های درسی مطرح و شناخته شده در زمینه پزشکی است. که بعد از 70 سال چاپ 20 خود را تجربه می کند. این کتاب که حاصل نگارش چند صد نویسنده و ویراستار می باشد به عنوان پرفروش ترین کتاب پزشکی در جهان و نیز به عنوان منبع معتبر برای متخصصان داخلی به حساب می آید.

کتاب اصول طب داخلی هاریسون بر اساس آخرین یافته‌های علم پزشکی هر ۳ تا ۴ سال توسط مجموعه ای از پژوهشگران و محققان علم پزشکی و دارویی در سراسر دنیا در ویرایش جدیدی به چاپ می رسد این کتاب طوری تنظیم شده است که هر پاراگراف و گاهی حتی یک سطر از آن چکیده‌ای از ده‌ها مقاله حجیم است. ویرایش بیستم این کتاب هم در اوت ۲۰۱۸ با تغییرات جدید به بازار آمد.

کتاب اصول طب داخلی هاریسون 2018 ویرایش بیستم در20 بخش اصلی به رشته تحریر درآمده است که سرفصل های اصلی این کتاب به شرح زیر می باشد:

حرفه ی پزشکی، تظاهرات بالینی بیماری ها، فارماکولوژی (داروشناسی)، بیماریهای عفونی، اختلالات سیستم قلبی عروقی، اختلالات سیستم تنفسی، مراقبت های ویژه پزشکی، کلیه و مجاری ادراری (نفرولوژی)، اختلالات دستگاه گوارش و کبد، بیماری های روماتولوژی و سیستم ایمنی و التهابی، غدد و متابولیسم، اختلالات مغز و اعصاب (نورولوژی)، مسمومیت های دارویی، ژن ها، محیط زیست و بیماری ها، پزشکی مشورتی، انکولوژی و هماتولوژی و …

شما میتوانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان نسخه انگلیسی این کتاب را دانلود نمایید.

فهرستــــ دانلودهـا

لطفا در زمان انجام دانلود تا انتهای فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1

نظراتـــ کاربـرانـــ

نظری وجود ندارد! شما اولین نفر باشید!


برچسبــ ها: