دانلود کتاب زیست شناسی مولکولی سلول آلبرت ویرایش 6

کتاب زیست شناسی مولکولی سلول آلبرت  Molecular Biology of THE CELL، ویرایش ششم، از کتب معتبر در حوزه زیست شناسی است که با نگارشی واضح، خلاصه و البته جامع توانسته چارچوبی استثنایی جهت آموزش و یادگیری برای علاقه مندان به این رشته فراهم کند.

ویرایش ششم این کتاب را می توان کامل ترین نسخه آن دانست به گونه ای که نویسندگان آن سعی کردند تا تمام بخش های کتاب را به روز کرده و در کنار آن بخش های جدیدی را همچون عملکرد های RNA، توسعه زیست شناسی سلول های بنیادی، روش های جدید مطالعه پروتئین ها و ژن ها و تصویر برداری از سلول ها، پیشرفت های ژنتیکی و درمان سرطان، کنترل رشد و ... را به آن بیافزایند. در کنار آن این کتاب علاوه بر داشتن خلاصه فصل و سوالات کلیدی در انتهای هر بخش دارای تصاویر رنگی بی شمار و تعداد زیادی جدول برای رساندن بهتر مفاهیم به خواننده است.

اگرچه فصل های کتاب زیست شناسی مولکولی سلول را می توان مستقل از یکدیگر خواند ، اما در یک توالی منطقی در پنج بخش تنظیم شده اند که در مجموع 24 سرفصل را شامل می شود. سه فصل اول از بخش اول کتاب اصول اولیه و بیوشیمی اساسی را شامل می شود که می توانند به عنوان مقدمه ای برای کسانی که بیوشیمی نخوانده اند تلقی شود. بخش دوم کتاب مربوط به ذخیره سازی ، بیان و انتقال اطلاعات ژنتیکی است. بخش سوم کتاب که در ویرایش جدید با عنوان تجزیه و تحلیل ریاضی عملکرد سلول اضافه شده اصول اصلی روشهای تجربی برای تحقیق و تجزیه و تحلیل سلولها را ارائه می دهد. قسمت چهارم به توصیف بخش های داخلی سلول می پردازد. و در نهایت بخش پنجم رفتار سلول ها را در سیستم های چند سلولی دنبال می کند.

شما میتوانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان نسخه انگلیسی این کتاب را دانلود نمایید.

فهرستــــ دانلودهـا

لطفا در زمان انجام دانلود تا انتهای فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید.

1

نظراتـــ کاربـرانـــ

نظری وجود ندارد! شما اولین نفر باشید!


برچسبــ ها: